... nasazení sportovních R8,R8G a Alpin v zemích českých,

            viz též:  fotky R8 GORDINI /svět/, odkazy R8   

Home H3VHome R8

           

R8 sportovní a jiné

 V současnosti (3.2009),  pokud je nám známo v ČR s R8 na soutěžích nikdo NEJEZDÍ...

 Nás jste mohli v akci spatřit do r. 2005 .... . ,    Mařík Rally Team do roku 2008...

Oba tyto vozy "s historií" noví majitelé snad brzy vrátí na start /ex Mařík/...a takhle se to nějak jezdilo. vypůjčeno z výborného serveru FOLTYN // v akci KEC&Dvořák  na Rally Vltava

RARITA

1.2. 2008 EXKLUZIVNĚ POUZE PRO 3V!!

 

 

Takto jezdil p. Jiří Kubíček

v roce 1975

s GORDINI po p. Hubáčkovi..

   

 O tyto milé dopisy ze srpna 2007 a ledna 2008 se s Vámi musím podělit...

" Dobrý den,
našel jsem Vaše skvělé stránky (nejen) o R8. Můj otec kdysi na lokální úrovni závodil s R8 Gordini, na které dřívě jezdil Hubáček (a po něm Motlík). Našel jsem nějaké staré fotky, tak jednu posílám....
S pozdravem a přáním mnoha úspěchů
Jiří Kubíček ml.

......Na fotkách na kterých má R8 startovní číslo "3" a na fotkách č.(5) a (6) jde o Rally Uničov 1975.
Na fotkách, kde má auto startovní číslo 109 jde o Rally Vyškov 1975. .....na fotkách, kde jede se startovním číslem 79 je to Rally Jičín 1975.
Tuším, že v tom Uničově z toho bylo dokonce první místo, ale ruku do ohně za to nedám.  Otec říkal, že se s tím autem jezdilo krásně, hlavně proto, že to bylo postavené rovnou z továrny, na motor prý nemuseli nikdy sáhnout. R8 měla 4.kvalt, 5.ti kvalt prý dostali v krabici ale nikdy se jim ho nepodařilo složit. Když auto koupil, mělo prý docela slušné michelinky, na kterých to krásně sedělo. Samozřejmě se časem ojely a otec z těžce naspořených úspor koupil "nejlepší a nejdražší" Barumky. Říkal, že první závod, kterýna nich jeli auto málem rozbili, protože to na nich vůbec nesedělo a hrozně se to vlnilo - že ty pneumatiky to auto v podstatě zkazily. Auto potom prodal, jelikož mu asi za rok končila homologace a prý toho stejně už mělo hodně za sebou (praskliny apod.). Dál závodil se škodovkou, kterou postavili, ale byť s ní měl taky sem tam nějaký úspěch, museli se v ní .., aby jela pořád vrtat a vyměňovat, ne jak v R8G :)

Tak R8čce věčná sláva a zkuste s tím Vaším ještě něco odjet! "
   (sorry)

 

p. Hubáček osobně  /R8G & Alpine/

Aktualizováno

1.4.2009

 

 

 

Tyto fotky z Rallye Vltava 68 našel Petr M. na stránkách /doplním/...., máte-li možnost a chuť hrabat se ve start. listinách pošlete kdo je kdo...

Hubáčkova R8G 1300 /1968/Hubáček & Rieger, R. Šumava 67

Sraz sportovních Renaultů, R8G
a A110
na Šumavě  /květen 2008/
 
   

Aktualizováno 1.4.09